Rólunk

A New Version a céges vagyongazdálkodás új verzióját hozza el – 2010-ben alakultunk, de már közel 20 éve foglalkozunk a létesítménygazdálkodás és ingatlannyilvántartás kihívásainak digitalizált megoldásával. Mit jelent ez a gyakorlatban? Mélységében is megismertük a létesítményüzemeltetés legfőbb igényeit, és olyan digitális támogató rendszerek bevezetésében vettünk részt, amely ügyfeleink korábbi, elavult nyilvántartása helyett okos, gazdaságos, és egyszerűen használható.

Csapatunk

A New Version építészekből, gépészekből, informatikusokból és folyamatelemző szakemberekből áll – e tudás kombinációja pedig lehetővé teszi, hogy ügyfeleink végre a szervezetük főtevékenységére fókuszálhassanak, mivel az ingatlanjaikkal kapcsolatos feladataikat jelentős mértékben támogatja az általunk bevezetett digitális megoldás.

Csapatunk

Módszerünk

Bármilyen ügyféllel dolgozunk, az első és legfontosabb feladatunk a támogatandó terület átfogó folyamatainak megértése – hiszen ezen alapul majd a személyre szabott rendszer kialakítása. FM tanácsadóként számos iparági problémával találkozunk, amelyeknek megoldása mindig a nehézségek mögött húzódó folyamatok értelmezésében rejlik.

teamwork 2021 08 29 01 10 14 utc 1
Rolunk aloldal

Azt valljuk, hogy a jó tanácsadó akkor tudja más iparági bevált gyakorlatokkal segíteni ügyfelét, ha átlátja annak egyedi folyamatait, megismeri napi gondjait, megérti, hogy mi az a probléma, amiben a rendszernek segítséget kell nyújtania. Ennek szellemében alakítottuk ki azt a szolgáltatás-portfóliót, amely tapasztalataink szerint megalapozza a vagyongazdálkodási platform hosszútávú alkalmazását: nem csupán tanácsadók vagyunk, hanem az egyedi igényfelméréstől a rendszer bevezetésén át a napi használat rutinjának kialakulásáig kéz a kézben haladunk, megalkotva a vagyongazdálkodás merőben új verzióját.

Miért válasszon minket?

Ügyfeleink általában a következő három tulajdonságot emelik ki az együttműködéseinkről:

Ikon 3

Teljeskörű
szolgáltatás

A BIM modell elkészítésétől a rendszerbevezetésen át a hosszú távú támogatásig Önnel vagyunk, és stabil bástyaként erősítjük szervezetét.

ikon 2 1

Személyre szabott
megoldás

Minden projekt és cég működése egyedi, ezen alapszik ügyfélközpontú szemléletünk. Az egyedi folyamatok alapján szervezetre szabjuk a megoldást.

ikon 3 1

Két évtizede
a szakmában

Az elméleti tudás mellett komoly gyakorlati tapasztalaton alapulnak projektjeink – ebből a szakértelemből profitál majd az Ön cége is, ha együtt dolgozunk.

Pár szót az Ön cégéről

confident mature man in full suit standing near of 2021 09 04 10 54 53 utc 1

Ügyfeleink eltérő iparágakban működő vállalatok, mégis egy dolog közös bennük, hogy (akár országszerte szétszórva) ingatlanvagyonnal és eszközökkel gazdálkodnak, és eredményeikre szignifikáns hatással van a fenntartás költsége. Az Ön cégéhez hasonló vállalatok visszajelzései igazolják, hogy a profitábilis létesítménygazdálkodás alapja a digitális támogató rendszer.

Így lesz cégében átláthatóbb az épületek üzemeltetése, és az alacsonyabb költségek mellett csökkenni fog annak kockázata, hogy a műszaki meghibásodások akadályozzák a szervezetek fő tevékenységének zavartalan bonyolítását.

Stabil bástyaként állunk cége szolgálatában


Bisnode AAA minősítésünk alapján a hazai cégek pénzügyileg legstabilabb, legfelső 0,63%-ban helyezkedünk el ISO9001-nek megfelelő minőségirányítási rendszerünk pedig garantálja ügyfeleink legtökéletesebb kiszolgálását.

client 03
client04
client02 1
client05

Beszéljünk a Facility Management új verziójáról

Ismerkedjünk meg virtuálisan vagy élőben, hogy átbeszéljük, milyen ingatlannyilvántartási kihívásaik vannak, és ezeket hogyan lehetne megoldani. Ingyenes telefonos, videóhívás-alapú, vagy személyes konzultáció keretében is elérhetők vagyunk: