Rólunk
A New Version a céges vagyongazdálkodás új verzióját hozza el – 2010-ben alakultunk, de már közel 20 éve foglalkozunk a létesítménygazdálkodás és ingatlannyilvántartás kihívásainak digitalizált megoldásával. Mit jelent ez a gyakorlatban? Mélységében is megismertük a létesítményüzemeltetés legfőbb igényeit, és olyan digitális támogató rendszerek bevezetésében vettünk részt, amely ügyfeleink korábbi, elavult nyilvántartása helyett okos, gazdaságos, és egyszerűen használható.
Csapatunk
A New Version építészekből, gépészekből, informatikusokból és folyamatelemző szakemberekből áll – e tudás kombinációja pedig lehetővé teszi, hogy ügyfeleink végre a szervezetük főtevékenységére fókuszálhassanak, mivel az ingatlanjaikkal kapcsolatos feladataikat jelentős mértékben támogatja az általunk bevezetett digitális megoldás.
Módszerünk
Bármilyen ügyféllel dolgozunk, az első és legfontosabb feladatunk a támogatandó terület átfogó folyamatainak megértése – hiszen ezen alapul majd a személyre szabott rendszer kialakítása. FM tanácsadóként számos iparági problémával találkozunk, amelyeknek megoldása mindig a nehézségek mögött húzódó folyamatok értelmezésében rejlik.
Azt valljuk, hogy a jó tanácsadó akkor tudja más iparági bevált gyakorlatokkal segíteni ügyfelét, ha átlátja annak egyedi folyamatait, megismeri napi gondjait, megérti, hogy mi az a probléma, amiben a rendszernek segítséget kell nyújtania. Ennek szellemében alakítottuk ki azt a szolgáltatás-portfóliót, amely tapasztalataink szerint megalapozza a vagyongazdálkodási platform hosszútávú alkalmazását: nem csupán tanácsadók vagyunk, hanem az egyedi igényfelméréstől a rendszer bevezetésén át a napi használat rutinjának kialakulásáig kéz a kézben haladunk, megalkotva a vagyongazdálkodás merőben új verzióját.
Miért válasszon minket?
Ügyfeleink általában a következő három tulajdonságot emelik ki az együttműködéseinkről:
Teljeskörű
szolgáltatás
A BIM modell elkészítésétől a rendszerbevezetésen át a hosszú távú támogatásig Önnel vagyunk, és stabil bástyaként erősítjük szervezetét.
Személyre szabott
megoldás
Minden projekt és cég működése egyedi, ezen alapszik ügyfélközpontú szemléletünk. Az egyedi folyamatok alapján szervezetre szabjuk a megoldást.
Két évtizede
a szakmában
Az elméleti tudás mellett komoly gyakorlati tapasztalaton alapulnak projektjeink – ebből a szakértelemből profitál majd az Ön cége is, ha együtt dolgozunk.
Pár szót az Ön cégéről
Ügyfeleink eltérő iparágakban működő vállalatok, mégis egy dolog közös bennük, hogy (akár országszerte szétszórva) ingatlanvagyonnal és eszközökkel gazdálkodnak, és eredményeikre szignifikáns hatással van a fenntartás költsége. Az Ön cégéhez hasonló vállalatok visszajelzései igazolják, hogy a profitábilis létesítménygazdálkodás alapja a digitális támogató rendszer.
Így lesz cégében átláthatóbb az épületek üzemeltetése, és az alacsonyabb költségek mellett csökkenni fog annak kockázata, hogy a műszaki meghibásodások akadályozzák a szervezetek fő tevékenységének zavartalan bonyolítását.
Partnereink
Az alábbi partnereinkkel dolgozunk szoros együttműködésben:
A létesítménygazdálkodási szolgáltatások kivételes és költséghatékony megélhetési, tanulási és munkakörnyezetet teremtenek, építenek és tartanak fenn. Küldetésünk, hogy biztonságos, tiszta, termelékeny és jól karbantartott fizikai környezetet biztosítsunk a különböző közösségek számára a most és a jövőben fenntartható professzionális szolgáltatások tervezésével és nyújtásával.
Beszéljünk a Facility Management új verziójáról
Ismerkedjünk meg virtuálisan vagy élőben, hogy átbeszéljük, milyen ingatlannyilvántartási kihívásaik vannak, és ezeket hogyan lehetne megoldani. Ingyenes telefonos, videóhívás-alapú, vagy személyes konzultáció keretében is elérhetők vagyunk: